Cotton light balls

Wat zijn ze leuk, de cotton light balls! Op het flavouritesfeest kocht ik een nieuwe set. Heel erg gaaf want nu kun je de balls in verschillende formaten kopen! Heel erg gaaf dus! Wij kozen voor zoete kleurtjes want dat staat het leukste in de woonkamer denken wij. En daar komen ze ook te hangen.... 

De cotton light balls maak je easypeasy vast aan een lichtsnoer. Supersimpel en ook nog leuk om te doen! Zorg natuurlijk wel voor schone handen he?! 😀 

Wat ik ook leuk vind, zijn die grote ballen. Het liefste wil ik er drie die ik zo in de woonkamer hang. Net alsof er ballonnen hangen, te gaaf! Helaas denkt de enige man in het huis daar nog niet zo over dus mijn project moet nog even wachten... eerst mijn mintgroene muur er maar door krijgen haha!

Oh ja, en Mocht je niet goed weten hoe je de cotton light balls kunt ophangen, kijk vooral op instagram! Zie je ook gelijk wat voor leuke kleurencombi's je kunt maken! 



 

Reacties